Skole - tilbake til hverdagen

Hei folka! Sorry for drlig blogging, men ikke forvent s mye.. haha.
Ja, men det er utrolig at jeg har minst en sidevisning hver dag nr jeg ikke har blogga p lenge ^^

Ja.. N har vi jo starta p skole, da har jeg startet p ungdomsskolen i ny klasse og ftt nye venner!
Ganske morsomt, men ogs litt kjipt med lekser og snt da.. Den frste uka gjorde vi ikke s mye, men i dag har vi hatt sprk, gym og snne andre vanelige fag.
I sprk har jeg fransk, ganske gy egentlig. I gymmen i dag s hadde vi ikke ordentlig gym.. vi bare gikk opp til Kirka og ned igjen.. Ikke akkuratt verdens morsomste gymtime da men..

Jaja, etterp skal jeg p korpset og pen hall, koselig da.
Ellers har det ikke skjedd s mye.. :P

gammelt webcam bilde..

-sunniva c:

Frpremiere - Tina og Bettina The Movie

Hallo! N har jeg nettopp kommet hjem fra Frpremiere p Tina og Bettina the moviee :D
Kjempekul/morsom film! Anbefales!Jeg likte denne filmen veldig godt, kan hende at noen syntes den er litt pilnlig, men.. jaja..
Passer nok best for ungdommer, bde jenter og gutter ^^

Jeg s den med Marthe, vi hadde bestillt sofa plasser p kinoen, og det var en ledig sofa ved sidenav oss, s da fikk vi en sofa hver da, digg :D

Men som sagt anbefaler jeg den sterkt, hvis du liker videobloggene du fr se p TKFN, s liker du garantert denne filmen ^^

-sunniva c:

Oslo grandprix 2012!

Edvald :D

Sommerbyen

Hallo, p Fredag dro jeg, mamma og pappa til Sommerbyen, hvis du ikke vet hvilken by det er, s er det Kristiansand ^^

Koselig det da. P fredag dro vi litt utp ettermiddagen, snn i 4 tiden, tok vi flyet fra gardemoen, til Kristiansand lufthavn,
derfra tok vi taxi til Radisson Blu. Det var et ganske nedslitt hotell, men de hadde god mat og gode senger, greit nok for 3 netter :)
Etter at vi hadde vrt litt p hotellet, gikk vi for spise litt. Vi fant en Pizza restaurant som het Tollboden mat og uteliv, jeg spiste calzone, den var veldig god :3

P lrdag gikk vi litt rundt i Kristiansand og s litt p forskjellige steder, nr vi var der var det et sommerlp, s det skjedde egentlig ganske mye der.
Det var boder hvor de solgte mat og drikke, og en storskjerm som viste OL..Da satt vi oss p gresset, med en kald cola og s p OL,
da vi alle ble litt skuffet over Gunn Rita Dahle, Men snn kan det g. Nr vi snakker om OL, s vil jeg bare gratulere Hndballjentene med GULL!
Litt seinere p dagen fant vi oss en koselig fiskerestaurant som het Sjhuset restaurant, der spiste vi reker i solnedgangen c:
P kvelden gikk vi p kino og s "TED", da fikk vi oss en god latter da! Sikkert en av de morsomste filmene jeg har sett om en bamse som er levende cx

P sndag dro vi til Dyreparken! Masse dyr og kos! Dere vet sikkert hva man gjr der.. Bare gr rundt og ser p dyrene og koser seg i sola (hvis det er sol).
Ogs Tmmerrenna er vel en del av vre der, for store og sm ^^
Fr vi dro kjpte jeg sukkerspinn, s mtte spise opp det fr vi skulle dra s jeg ikke ble s klissete p hendene mine cx
Snn rund 8 p kvelden tror jeg vi gikk for spise middag, da spiste vi p Hartmanns Brygge, ogs en fiske restaurant.
Der spiste alle Lysing, det er en kjempegod, men dyr fisk.

P mandag, gjorde vi ikke s mye, vi bare gikk rundt og koste oss i sola.
tre timer fr vi skulle ta flyet hjem satt vi p brygga med bena i vannet og koste oss :)
Men gjett hvam vi "mtte" p flyplassen i Kristiansand!
Jo der mtte vi To av hndball jentene! Det var Kari Aalvik og Heidi Lke, de ble mtt av familie og venner og selvflgelig NRK.
Familien og vennene sto der med Norske flagg og blomster. Ordfreren var ogs der c:

-Sunniva c:

Norna

Summer days

Haha, jeg ser suuur ut cx

her kan du skrive hva du vil. navnet ditt, alderen, hvor du kommer fra, hvilke interesser du har, hvorfor du blogger osv.